POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine novaenergija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Lastnik in upravljatelj spletne trgovine novaenergija.si je Agencija Prag d.o.o., Vodovodna cesta 24, 1370 Logatec (v nadaljevanju "ponudnik").

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje novaenergija.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  •         identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  •         kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  •         bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  •         dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  •         pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  •         vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  •         način plačila in dostave,
  •         časovno veljavnost ponudbe,
  •         rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  •         pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  •         po povzetju – z gotovino ob prevzemu blaga (ob prevzemu pošiljke je potrebno Pošti Slovenije poravnati še provizijo za plačilo univerzalnega plačilnega naloga (UPN) po veljavnem ceniku Pošte Slovenije)
  •         po predračunu - plačilo na transakcijski račun našega podjetja po položnici ali preko spletne banke

Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema računa. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače in so izražene v EUR.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna ob zaključku naročila in je razvidna v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa

 

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga.

3. Blago odpremljeno:Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem preko e-maila info@novaenergija.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@novaenergija.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče, zato so vse pošiljke, poslane z odkupnino zavrnjene!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Garancija

 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski roki so navedeni na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Dostava

 

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Varnost

 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Varovanje osebnih podatkov

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev novaenergija.si pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslov, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo(pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov).

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim osebam, razen če tako zahteva zakon. .

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  •         jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  •         pošiljatelj bo jasno razviden,
  •         različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  •         jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  •         željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.